برگزاری اولین کنفرانس محصول ارگانیک و امنیت غذایی در 30 دی ماه سال جاری در محل سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی در تهران

1395/11/30-10:56 اخبار و رویداد ها
ioaksh برگزاری اولین کنفرانس محصول ارگانیک و امنیت غذایی در 30 دی ماه سال جاری در محل سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی در تهران

اولین کنفرانس محصول ارگانیک و امنیت غذایی در 30 دی ماه سال جاری در محل سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی در تهران برگزار گردید....

اولین کنفرانس محصول ارگانیک و امنیت غذایی در 30 دی ماه سال جاری در محل سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی در تهران برگزار گردید.

در این کنفرانس که جمعی از فعالان صنایع غذایی،کشاورزی، دام و طیور حضور داشتند ابتدا آقای دکتر داوری دبیر محترم انجمن ارگانیک ایران ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و شرکت کنندگان در جلسه فوق گزارش مختصری در حوزه فعالیت های انجمن دارگانیک در ایران و وضعیت موجود در کشور و مقایسه آن با سایر کشورها ارائه دادند .

پس از آن آقای دکتر حسینی محمودی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی مطالبی در خصوص مبانی کشاورزی ارگانیک ،پرورش دام و طیور ارگانیک ارائه دادند و پس از آن آقای مهندس احمدی مدیر عامل شرکت کیمیا سبز آور مطالبی در خصوص کنترل آفت و بیماریهای گیاهی توسط مواد با منشا طبیعی ارائه گردید در ادامه آقای دکتر ضرابی عضو هیات علمی دانشگاه تهران مواردی در خصوص تجارت محصولات ارگانیک، مدیریت منابع انسانی، توسعه روش ها و ترویج آموزشی در حوزه کشاورزی ارگانیک و پایدار ارائه دادند.

یکی از موضوعاتی که خیلی قابل توجه شرکت کنندگان قرار گرفت ارائه مطالبی بود که توسط سخنران بعدی کنفرانس یعنی آقای دکتر مهدوی دامغانی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در حوزه آشنایی با استاندارد های ارگانیک ارائه گردید. ایشان در خصوص استانداردهای ملی ایران در خصوص االزامات تولید، فرآوری، بازرسی و صدور گواهی، برچسب گذاری و بازار رسانی مواد غذایی ارگانیک سخنرانی مبسوطی را ارائه دادند.

پایان سخنرانی با موضوعاتی در زمینه تغذیه گیاهی ارگانیک، ارتقاء مهارت های مدیریتی در زمینه حفظ و بهره برداری بهینه از سوی آقای دکتر محمودی ارائه گردید.

در پایان به 13 مدیر عامل شرکت،کارشناسان فعال در حوزه تولید، عرضه و حمایت از محصولات ارگانیک در ایران تقدیر و قدردانی گردید و تندیس کنفرانس به آنان اهدا گردید که از استان کرمانشاه آقای دکتر افشین چرابه به عنوان نماینده بانک کشاورزی استان کرمانشاه که در بین شعب این بانک در کشور به خاطر حمایت از تولید کنندگان در حوزه کشاورزی با اهداء تندیس قدردانی گردید.

در پایان عرض مینمایم که حضور تولید کنندگان در چنین نشست هایی نقش موثری در آگاهی آنان از اتفاقات حوزه ارگانیک در کشور و جهان خواهد داشت و انجمن ارگانیک ایران مانند همیشه می تواند پل ارتباطی برای نزدیکی فعالان اقتصادی در حوزه صنایع غذایی ،کشاورزی و دام و طیور در حوزه ارگانیک ،در ایران باشند.

به امید سربلندی و سلامتی همه ی ایرانیان عزیز

 شهاب خوش خوی 2/11/1395


ثبت نظرات ارزشمند شما





لطفا متن بالا را وارد کنید


نظرات